វិជ្ជានាំទៅជិតអ្នកធំ - Business Buddhism



Basic
១.ទិដ្ឋធម្មកត្ថប្រយោជន៍(ប្រយោជន៍បច្ចុប្បន្ន)
ពុទ្ធដីកា
• វិនយបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន១៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Personal
២.សម្បរាយិកត្ថ(ប្រយោជន៍បរលោក)
ពុទ្ធដីកា
• សុត្តន្តបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៦៤ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Developer
៣.បរមត្ថប្រយោជន៍ (ប្រយោជន៍ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់បំផុតគឺព្រះនិព្វាន)
ពុទ្ធដីកា
• អភិធម្មបិដក មាន ៤២.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៣៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត

វិជ្ជានាំទៅជិតអ្នកធំ

ចែករំលែកចំណេះដឹង

 

វិជ្ជានាំទៅជិតអ្នកធំ
"វិជ្ជាយឹតយោងជនដែលនៅថោកទាប ឲ្យចូលទៅជិតព្រះនរបតីដែលនៅជិតបានដោយកម្រ ឬអ្នកមានបុណ្យជាងព្រះនរបតីទៀត" ។
ផ្កាឈូក ដែលបូជាព្រះ គឺជាផ្កាដែលមានប្រភពមកពីភក់ជ្រាំ ។ ផ្កាដែលគេអាចយកទៅបូជាដូច្នោះ ក៏ព្រោះសម្រស់ និងក្លិនល្អ ចំណែកអ្នកអាចទៅបម្រើរដ្ឋការ, ក្រុមហ៊ុននានា ឬចូលទៅជិតអ្នកធំបាន ក៏ព្រោះមានវិជ្ជានេះឯង ។
មានថ្នាក់ដឹកនាំច្រើនណាស់ កើតពីអ្នកក្រ តែតស៊ូរៀនមានចំណេះអាចក្លាយជាថ្នាក់ដឹកនាំ ។ ឱកាស បានចូលទៅជិតអ្នកធំ គឺអ្នកមានវិជ្ជា មានឱកាសច្រើនជាងគេ ព្រោះជាមនុស្សអ្នកធំត្រូវការ ។ ឧទាហរណ៍ ក្មេងជនបទដាច់ស្រយាល គ្រាន់តែប្រឡងជាប់និទ្ទេស A ភ្លាម ពួកគាត់មានកិត្តិយសបានជួបនាយករដ្ឋមន្ត្រីភ្លែត ។ អ្នកមានវិជ្ជាមិនបាច់សុំអ្នកធំ ថតរូប ឬឈរជិតយកតែមអ្វីទេ គឺអ្នកធំហៅទៅជិតតែម្តង ។ វិជ្ជាបែបនេះឯង គឺតែងកែប្រែវាសនាមនុស្សពីទាបទៅខ្ពស់ ពីភ័យខ្លាចទៅក្លាហាន ពីល្ងង់ខ្លៅ ទៅចេះដឹង ។
បើយើងមានគោលដៅ ឬមានឆន្ទៈថាធ្វើអ្វីមួយ ជា មុនដំបូងត្រូវមានវិជ្ជាសិន ត្រូវដាក់វិជ្ជាជាគោលដៅទីមួយ ព្រោះវិជ្ជាជាស្បៀង វិជ្ជាជាស្ពាន វិជ្ជាជាឃ្លាំងទ្រព្យ ដើម្បីចាប់ឈោងទៅកាន់ទីមួយទៀត ៕

No comments:

Post a Comment

Basic
១.ទិដ្ឋធម្មកត្ថប្រយោជន៍(ប្រយោជន៍បច្ចុប្បន្ន)
ពុទ្ធដីកា
• វិនយបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន១៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Personal
២.សម្បរាយិកត្ថ(ប្រយោជន៍បរលោក)
ពុទ្ធដីកា
• សុត្តន្តបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៦៤ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Developer
៣.បរមត្ថប្រយោជន៍ (ប្រយោជន៍ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់បំផុតគឺព្រះនិព្វាន)
ពុទ្ធដីកា
• អភិធម្មបិដក មាន ៤២.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៣៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត