ពុទ្ធំ ធម្មំ សង្ឃំ សរណំ គច្ឆាមិ - Business Buddhism



Basic
១.ទិដ្ឋធម្មកត្ថប្រយោជន៍(ប្រយោជន៍បច្ចុប្បន្ន)
ពុទ្ធដីកា
• វិនយបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន១៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Personal
២.សម្បរាយិកត្ថ(ប្រយោជន៍បរលោក)
ពុទ្ធដីកា
• សុត្តន្តបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៦៤ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Developer
៣.បរមត្ថប្រយោជន៍ (ប្រយោជន៍ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់បំផុតគឺព្រះនិព្វាន)
ពុទ្ធដីកា
• អភិធម្មបិដក មាន ៤២.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៣៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត

ពុទ្ធំ ធម្មំ សង្ឃំ សរណំ គច្ឆាមិ

ចែករំលែកចំណេះដឹង
ពុទ្ធំ ធម្មំ សង្ឃំ សរណំ គច្ឆាមិ 🙏🙏🙏🌼🌼🌼
🌼ម្នាល​ភិក្ខុ​ទាំងឡាយ​ ​ បុគ្គល​រសេមរសាម
​ ​(​ដោយ​តណ្ហា​ ​និង​ទិដ្ឋិ​)​ ​ក្នុង​ពួក​ធម៌​ ​ជា​បច្ចុប្បន្ន​ ​តើ​ដូចម្តេច​?
☝️ម្នាល​ភិក្ខុ​ទាំងឡាយ​ ​បុថុជ្ជន​ក្នុង​លោក​នេះ​ ​ជា​អ្នក​មិនបាន​ស្តាប់​ ​
» មិនបាន​ជួបប្រទះ​នឹង​ពួក​ព្រះ​អរិយៈ​ ​
» ជា​អ្នក​មិន​ឈ្លាស​ ​ក្នុង​ធម៌​របស់​ព្រះ​អរិយៈ​ ​
» មិនបាន​ហាត់​ក្នុង​ធម៌​របស់​ព្រះ​អរិយៈ​ ​
» មិនបាន​ជួបប្រទះ​ ​នូវ​សប្បុរស​ទាំងឡាយ​ ​
» មិន​ឈ្លាស​ក្នុង​ធម៌​របស់​សប្បុរស​ ​
» មិនបាន​ហាត់​ក្នុង​ធម៌​របស់​សប្បុរស​ ​រមែង​ពិចារណា​ឃើញ​នូវ​រូប​ថា​ជា​ខ្លួន​ ​ពិចារណា​ឃើញ​ ​នូវ​ខ្លួន​ថា​មាន​រូប​ ​នូវ​រូប​ថា​មាន​ក្នុង​ខ្លួន​ ​ឬ​នូវ​ខ្លួន​ថា​មាន​ក្នុង​រូប​ ​ពិចារណា​ឃើញ​ ​នូវ​វេទនា​។​បេ​។​ ​នូវ​សញ្ញា​។​បេ​។​ ​នូវ​សង្ខារ​ទាំងឡាយ​។​បេ​។​ ​នូវ​វិញ្ញាណ​ថា​ជា​ខ្លួន​ ​នូវ​ខ្លួន​ថា​មានវិញ្ញាណ​ ​នូវ​វិញ្ញាណ​ថា​មាន​ក្នុង​ខ្លួន​ ​ឬ​នូវ​ខ្លួន​ថា​មាន​ក្នុង​វិញ្ញាណ​។​ ​
☝️ម្នាល​ភិក្ខុ​ទាំងឡាយ​ ​បុគ្គល​រសេមរសាម​ ​ក្នុង​ពួក​ធម៌​ជា​បច្ចុប្បន្ន​ ​យ៉ាងនេះ​ឯង​។​
(បិដក ភាគ ២៨ - ទំព័រទី ៦)

 

No comments:

Post a Comment

Basic
១.ទិដ្ឋធម្មកត្ថប្រយោជន៍(ប្រយោជន៍បច្ចុប្បន្ន)
ពុទ្ធដីកា
• វិនយបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន១៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Personal
២.សម្បរាយិកត្ថ(ប្រយោជន៍បរលោក)
ពុទ្ធដីកា
• សុត្តន្តបិដក មាន ២១.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៦៤ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត
Developer
៣.បរមត្ថប្រយោជន៍ (ប្រយោជន៍ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់បំផុតគឺព្រះនិព្វាន)
ពុទ្ធដីកា
• អភិធម្មបិដក មាន ៤២.០០០ ធម្មក្ខន្ធ (មាន៣៣ភាគ)
  • -បិដកអដ្ឋកថាលេខ ៤៨
  • សន្ធានវគ្គ ទំព័រ ២៥១-២៥៩
អានបន្ត